Vanaf vandaag heeft de vergelijkingssite Verzekeringssite.nl een nieuwe naam! Hoyhoy.nl gaat de wereld van het kopen van een geschikte verzekering behoorlijk ondersteboven keren. 
Missie hoyhoy.nl 
 Het idee dat het vergelijken en switchen van verzekering veel gedoe met
 zich meebrengt, weerhoudt de Nederlandse consument er nu nog van 
regelmatig van verzekering te wisselen. Daardoor betalen ze doorgaans te
 veel. Met de financiƫle webwinkel hoyhoy.nl willen we het vergelijken 
en direct afsluiten van verzekeringen gemakkelijker en leuker maken. 
Aart de luiaard 
 De nieuwe naam gaat gepaard met een grote introductiecampagne waarin 
Aart de luiaard, een zeer tevreden hoyhoy.nl klant, centraal staat. Met 
Aart in de hoofdrol gaat hoyhoy.nl de wereld van het selecteren van een 
geschikte verzekering behoorlijk ondersteboven keren. Dat mag letterlijk
 genomen worden. Aart leeft immers ondersteboven, waardoor hij de dingen
 vanuit een heel ander perspectief bekijkt. Vandaar dat de merknaam 
hoyhoy.nl en het logo ondersteboven nog prima te lezen zijn. Ook in 
figuurlijke zin wordt de wereld omgedraaid. Aart heeft het tot zijn 
missie gemaakt om de Nederlandse verzekeringsconsument duidelijk te 
maken dat verzekeren niet moeilijk, complex of tijdrovend hoeft te zijn.
 Het kan ook makkelijk, snel en relaxed.
Onafhankelijkheid 
 Met de komst van hoyhoy.nl blijft de onafhankelijkheid hetzelfde. De 
vergelijkingen komen volledig onafhankelijk tot stand en de resultaten 
zijn gebaseerd op de beste prijs/kwaliteitsverhouding.  

Geen opmerkingen:
Een reactie posten